Wednesday, October 5, 2016

Forex Makelaars Finland

Marco, NJ, USA Ek het letterlik net uitgevind toe om my email vanoggend dat ek oorgeplaas na Tallinex (hoewel ek het 'n e-pos van FinFx oor die oordrag na Tallinex ontvang as gevolg van regulasies op 19 Januarie, het ek net my e-pos vandag nagegaan). As 'n Amerikaanse handelaar, hoewel ek nie tevrede met hierdie oordrag, dis verstaanbaar gegewe die VSA regulasies dreig internasionale makelaars, dat hierdie internasionale makelaars beskerm hulself. Wat is nie te verstane en wat is eerlik verregaande, in my mening, is die VSA regulasies en beperkings hulself --- as 'n handelaar wil handel en waag sy geld met alles wat maksimum hefboom hulle kies om handel te dryf met en winste van 'n perseel of verloor al sy handel geld, wat beteken dit het te doen met die reguleerders? Dit is niks van hul besigheid, behoort alle handelaars alleen gelaat te handel met WAT hefboom hulle wil, DIS hul geld. Maar dis 'n ander onderwerp. Soos vir my resensie, ek het niks anders as 'n hoë lof vir FINFX. Dit makelaar het onomwonde het, die beste forex makelaar wat ek die plesier van sake doen met het. Hulle het absoluut die mees betroubare, mees betroubare en mees professionele makelaar Ek het gehandel oor tot dusver. Ek het nie eens om iets te doen vir my (ongelukkige) rekening oordrag na Tallinex. So vir die van julle wat in staat is om FinFx sluit sonder Amerikaanse beperkings, ek absoluut beveel FinFx. Nou is ek besig met my nuut oorgedra rekening met Tallinex en kan net hoop dat Tallinex is as hefboom-vriendelike, as 'n betroubare en professionele as FinFx.


No comments:

Post a Comment