Monday, October 10, 2016

Forex Skool Online Met Jonathan Fox

Forex Skool Online met Johnathon Fox Joined: 10 September 2009 Kontak: 3 Hou stukke: 0 Eerste dinge eerste, in die belang van bekendmaking Johnathon het my gevra of ek gaaf genoeg om 'n getuienis / hersiening van sy afdeling verskaf om die goeie mense van Forex Vrede Army sou wees. Hy doen die waarde van die geloofwaardigheid dat hierdie webwerf lewer vir aspirant forex opvoeders so in teenstelling met sommige ander PA onderwysers wat resensies hier, ek wou net duidelik oor sy versoek, sodat ek nie kan beskuldig word van enige 'n snaakse besigheid. " Nou as die kursus, is dit vir my 'n asem van die vars lug. Weer in die belang van bekendmaking Ek kursusse gekoop in die verlede deur Hector Trader en Nial Fuller. Hulle was albei in hulle eie weë sou nuttig in die verskaffing van 'n goeie grondslag in Prys Aksie. Maar waar Johnathon se kursus is uniek maak, is dat hy gaan in diepte met betrekking tot handel bestuur, stop die opstel, winsneming en handel sielkunde. Soos hy self sê dikwels Prys Aksie is niks nuuts nie en hy is nie probeer om die wiel uit te vind. Net soos 'n groot sjef sal 'n klassieke gereg te neem en gee dit hul eie interpretasie so Jonathon die tyd vereer begrippe speel Prys aksie met ondersteuning en weerstand geneem en gegee dit sy eie unieke (en hoogs winsgewend) draai. Die kursus is groot in wat dit neem nuwelinge reg al is die basiese beginsels van die prys aksie, plot SR sones ens in een bondige PDF. Dit is ook beweeg dan op na 'n paar van sy meer gevorderde strategieë wat jy nie sal vind swaai rondom die netto wat insiggewend sal wees Ek is seker dat selfs gesoute handelaars. Soos genoem voor die kursus kyk ook na handel bestuur, handel sielkunde en winsneming en stop omgewing. Dit is gebiede van handel wat 'n baie Prys Aksie kursusse eerlik te vermy soos die plaag soos dit dikwels gaan in die "te hard" mandjie en neem die sexiness uit net spot n "moordenaar opstel." Dit is alles goed en wel spot n moordenaar opstel, maar hoe kan jy verseker dat jy die potensiaal te maksimeer? Johnathon pak hierdie probleem kop-op en bied ook voortgesette ondersteuning (saam met die ander senior handelaars) in die forum. Die forum is 'n uitstekende, die moeite werd om die prys van die kursus alleen in my beskeie mening en 'n goeie plek om te leer uit ander handelaars wat op soek is na dieselfde manier verhandel. Johnathon sal ook plaas op handel idees en terugvoering daar gereeld en dikwels maak 'lewendige 'n beroep in die forum. Ek moet absoluut beklemtoon dat dit nie 'n sein diens, Johnathon is oor die onderrig van mense om vis te vang vir hulself passievol, maar op dieselfde tyd wat dit beteken vir my 'n groot mate van vertroue om te weet dat die handelaar wat my regtig mentorskap is 'loop die loop ", wat weer vra nie dat jy altyd sien uit Forex opvoeders. Net 'n paar quickies: Die meeste ambagte voorkom op óf die dagblaaie of die 4 uur kaarte. Geduld en wag vir die net die beste set-ups is beslis beklemtoon, sodat enigiemand wat op soek na elke handel en elke dag kan nie hierdie kursus te pas. Terwyl Johnathon beklemtoon die belangrikheid van doelwitstelling en dink groot, op dieselfde tyd wat hy beklemtoon ook die noodsaaklikheid realisties oor jou handel te wees, so met ander woorde moenie verwag om 'n miljoenêr oornag geword. Geen aanwysers glad verwag om die metodes geleer in die loop gebruik. So as jy lief vir jou aanwysers en kronkel lyne, weer hierdie kursus kan nie wees vir jou! As jy hou van die idee van geduldig wag vir A ++ set-ups met 'n hoë waarskynlikheid uitkomste, fancy kyk na skoon kaarte en handel met 'n minimum van stres dan kan ek nie hierdie kursus hoogs genoeg aanbeveel.


No comments:

Post a Comment